$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מחדל לאומי: ההתחלות הקשות של אנגליה

הבריטים מעולם לא ניצחו משחק פתיחה ביורו. כל הכישלונות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.06.21 - 10:01

נבחרת אנגליה מגיעה ליורו עם לא מעט ציפיות וחלום לזכות בפעם הראשונה בטורניר. אלא שההיסטוריה שלה באליפויות אירופה איננה מרשימה במיוחד, בטח כאשר בוחנים את משחקי הפתיחה שלה. נבחרת 3 האריות מ-ע-ו-ל-ם לא ניצחה במשחק פתיחה והמשחק היום (ראשון) מול קרואטיה יהיה הניסיון העשירי שלה לשנות את הסטטיסטיקה העגומה.

  • משתתפים בפנטזי? לחצו לדו"ח הפציעות ביורו>
  • יוגוסלביה - אנגליה 0:1 (חצי גמר, 1968)
    בטורניר הראשון שהאנגלים השתתפו בו, נערך פיינל פור והסתיים בהפסד דרמטי משער של דרגן ג'איץ', 4 דקות לסיום. החבורה של אלף ראמזי, שהיתה אלופת העולם, נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של אלן מלרי.

    אנגליה - בלגיה 1:1 (יורו 1980)
    זו הפעם הראשונה שהתקיים שלב בתים. ריי ווילקינס כבש ראשון לנבחרת הבריטית, אבל יאן קולמאנס השווה כעבור 3 דקות. האנגלים הפסידו לאיטליה ולמרות ניצחון על ספרד במחזור הסיום, לא השכילו להעפיל לחצי הגמר.

    אנגליה - אירלנד 1:0 (יורו 1988)
    החבורה של בובי רובסון נכנעה ליריבה שנחשבה פעם לחלק מהממלכה. שער נגיחה מצוין של ריי האוטון בדקה השישית העניק לג'קי צ'רלטון ושחקניו ניצחון יוקרתי. אנגליה הפסידה את שני המשחקים הנוספים מול הולנד של מרקו ואן באסטן ולברה"מ ונותרה עם 0 נקודות ביורו שנערך בגרמניה.

    אנגליה - דנמרק 0:0 (יורו 1992)
    גרהאם טיילור לקח את הנבחרת שנתיים אחרי שהעפילה לחצי גמר מונדיאל, אבל הכישלון היה מדהד עם תיקו מאכזב מול הדנים במאלמו ולאחר מכן הגיע עוד 0:0 נגד צרפת. ההפסד 2:1 לשבדיה במחזור האחרון גם הדיח את האנגלים מוקדם מהצפוי.

    אנגליה - שוויץ 1:1 (יורו 1996)
    מספרים שהכדורגל חזר הביתה לפני 25 שנה, אך אנגליה פישלה במשחק הפתיחה ואחרי שער של אלן שירר, קובלי טורקילמז איזן בפנדל 7 דקות לסיום עבור השוויצרים. החבורה של טרי ונאבלס התעשתה והעפילה עד לחצי הגמר, שם נכנעה לגרמניה בדו קרב פנדלים שובר לב.

    אנגליה - פורטוגל 3:2 (יורו 2000)
    כל אוהד שהיה באצטדיון פיליפס באיינדהובן, לא ישכח לעולם את היום הזה, שבו פול סקולס וסטיב מקמנמן נתנו לאנגליה יתרון כפול כבר אחרי 18 דקות. אלא שהפורטוגלים ביצעו מהפך מונומנטלי עם שערים (כולם בצבע) של לואיס פיגו, ז'ואאו פינטו ונונו גומש. האנגלים ניצחו את גרמניה אבל הפסידו לרומניה והודחו בבושת פנים בשלב הבתים.

    אנגליה - צרפת 2:1 (יורו 2004)
    עוד משחק, אם תרצו, שמסמל את תמצית הלוזריות האנגלית. פרנק למפארד (38) היה בטוח שהשער שלו מעניק ניצחון על אלופת אירופה באצטדיון האור בליסבון, אלא שאז הגיע זינאדין זידאן ושלח כדור חופשי נהדר לרשת של דייויד ג'יימס בדקה ה-91. לא עבור עוד 2 דקות והצרפתי הכפיל בפנדל וקבע מהפך אדיר. אנגליה הודחה על ידי פורטוגל המארחת ברבע הגמר.

    אנגליה - צרפת 1:1 (2012)
    אחרי העדרות מפתיעה בטורניר 2008, האנגלים חזרו ושוב פגשו יריבה ותיקה. ג'וליאן לסקוט כבש לנבחרת שלושת האריות, בעוד סמיר נאסרי איזן לפני ההפסקה. רוי הוג'סון ולהקתו עפו ברבע הגמר לאיטליה אחרי דו קרב פנדלים.

    אנגליה - רוסיה 1:1 (יורו 2016)
    שוב האנגלים כל כך קרובים לניצחון במשחק הפתיחה. היתרון של אריק דאייר בכדור חופשי, החזיק מעמד עד 3 דקות בתוך תוספת הזמן. ואסילי ברזוצקי - מכל השחקנים שבעולם - היה זה שדחק את הכדור לרשת של ג'ו הארט והשווה. אנגליה ניצחה את ווילס ותיקו מול סלובקיה שלח אותה לשמינית הגמר, שם הופתעה ע"י איסלנד הקטנה.

    האזינו לימי היורו: פודקאסט חדש בהגשת נדב יעקבי על כל מה שקורה בטורניר הגדול. והפעם: הסיפור המצמרר של כריסטיאן אריקסן והתגובות מדנמרק ->