$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הקול בראש: המסורת הביזארית של וויילס

האמונה הטפלה ש"עוזרת" לדרקונים. וגם: המספרים של שאקירי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.06.21 - 18:25

הקול בראש. וויילס ושווייץ נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 שמייצג היטב את מה שהתרחש על הדשא. אחרי שער יתרון של בריל אמבולו (49) הגיעה נגיחה נפלאה של קיפר מור הוולשי (74) שקבעה את תוצאת המשחק.

האחרון הפך את השערים עם הראש לדבר שבשגרה. מתוך ששת השערים שלו במדי הדרקונים, לא פחות מארבעה נכבשו בנגיחות. למעשה, שלושה מארבעת השערים האחרונים של הוולשים במסגרת היורו היו עם הראש.

מנגד, מי שחזר לזרוח היה שרדאן שאקירי. קשרה של ליברפול, שהתקשה למצוא את מקומו כשחקן משמעותי במדיי הרדס, שב לחיים בנבחרת שווייץ כדרך קבע. עד כמה ההשפעה של שאקירי גדולה במדים הלאומיים? לא פחות מ-50% מהשערים שכבשה נבחרתו בטורנירים גדולים מאז מונדיאל 2014 היו במעורבותו הישירה של הקשר. מתוך 16 הפעמים שמצאו את הרשת, כבש שאקירי חמש פעמים והוסיף שלושה בישולים, כולל זה שסידר לאמבולו הערב.

אך עם כל הכבוד לקיפר מור ולשרדאן שאקירי, מה שהעסיק את הרשתות היתה המסורת הביזארית של נבחרת וויילס. מסתבר כי הדרקונים, ככל הנראה מתוך אמונה טפלה או טעות נגררת, מסתדרים בצורה מוזרה במיוחד בצילומים הקבוצתיים בפתיחת המשחק.

גארת' בייל סיכם: "אנחנו לא מאוכזבים מהתוצאה, יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. שווייץ היא אחת מעשר הנבחרות הטובות בעולם. הראינו הרבה אופי, נלחמנו הראינו הרבה אומץ והצלחנו להשיג את שער השוויון".

"אנחנו פשוט לא טובים בזה", סיפר אקס נבחרת וויילס ג'ו לדלי, "בהתחלה לא שמנו לב לזה, אבל לאט לאט ראינו שמתמונה לתמונה זה נהיה גרוע יותר, אז אמרנו לעצמנו שנמשיך עם העניין הזה", הסביר. הקשר הוותיק המשיך: "זה גם הביא לנו מזל. זה לא עניין מיסטי, אבל אני לא חושב שאי פעם נצטלם כמו שצריך".