$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בקצוות הסקאלה: הקשר בין בלינגהאם לפאנדב

הכי צעיר לשחק מחד, הכובש השני הכי מבוגר מאידך. המספרים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  13.06.21 - 19:40

לא קורה בכל יום. ג'וד בלינגהאם עשה היום (ראשון) היסטוריה, כאשר הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שמשותף בטורניר היורו. שחקנה של בורוסיה דורטמונד עלה כמחליף במשחק הניצחון של אנגליה 0:1 על קרואטיה בוומבלי, כשהוא בן 17 ו-349 ימים.

* בכך, שבר בלינגהאם את השיא של יטרו ווילמס. המגן של נבחרת הולנד קבע את השיא הקודם במהלך יורו 2012, כשהוא בן 18 ו-71 ימים. אז, שבר ווילמס את השיא של אנצו שיפו האגדי מ-1984.

* בלינגהאם נמצא בצד אחד של הסקאלה, אך גם בצד השני נשברים שיאים. גוראן פאנדב, החלוץ האגדי שיחגוג בחודש הבא 38, הבקיע את השער הראשון וההיסטורי של צפון מקדוניה ביורו - והפך לכובש השני הכי מבוגר בתולדות הטורניר.

* פאנדב, אגב, שני רק לאיביצ'ה ואסטיץ' - שכבש שער עבור יריבתה של צפון מקדוניה, אוסטריה, כשהיה בן 38 ו-257 ימים.

* ואם כבר בפאנדב עסקינן, אזי שהחלוץ הבלתי נגמר כבש את שערו ה-38 במדים הלאומיים - 20 שערים יותר מכל צפון מקדוני אחר.

* נחזור לאנגליה. נבחרת שלושת האריות שברה נאחס היסטורי ביורו כאשר ניצחה בפעם הראשונה במשחק פתיחה בטורניר בניסיון העשירי שלה. עד ה-0:1 ע לקרואטיה היא הפסידה 4 פעמים ו-5 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בפעם הראשונה, תאמינו או לא, נבחרת אנגליה שמרה על שער נקי במשחק בית מול קרואטיה. זה היה המפגש הרביעי בין השתיים על אדמת אנגליה.

* נבחרת אנגליה גם שמרה על מאה אחוזי הצלחה במשחקים שבהם ראחים סטרלינג מוצא את הרשת. היא עומדת כעת על מאזן של 11 מ-11. מרשים ביותר.

* נתון מעניין נוסף מתייחס לכך כי בהרכב הראשון של אנגליה לא הופיע אף שחקן של מנצ'סטר יונייטד או ליברפול לראשונה מאז יורו 1992, בשלב הבתים מול צרפת.