$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יש על מי לסמוך: הנתונים של בייל וראמזי

כוכבי וויילס במוקד החגיגות. וגם: התגובה להחמצת הפנדל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.06.21 - 21:47

וויילס. פעם נבחרת בדרג החמישי-שישי של אירופה, כזו שלא חלמה בכלל על השתתפות ביורו והיום היא שם דבר ביורו. הדרקונים השיגו 0:2 נהדר על טורקיה המאכזבת ועם ארבע נקודות עשו צעד חשוב במיוחד לעבר שמינית הגמר, זה הטורניר השני ברציפות כאשר בפעם הקודמת הם הגיעו עד לחצי הגמר. שחזור ההישג אפשרי?

וויילס, כמובן, לא הייתה יכולה לעשות זאת ללא גארת' בייל. הכוכב המושמץ הראה שהוא עדיין כאן ועם שני בישולים, (ולמרות החמצת פנדל) סחף את הדרקונים לניצחון מרשים ויחד עם ארון ראמזי שכבש את השער הראשון וסיפק משחק גדול לטורקים לא היה סיכוי.

בואו ניתן למספרים לדבר:
* בייל וראמזי ייצרו יחד ארבעה מצבים אחד לשני במשחק מול טורקיה - הכי הרבה במשחק אחד ביורו 2020 עד כה. מדובר גם בצמד שייצר אחד לשני הכי הרבה מצבים במשחק אחד ביורו 2016 (שישה מול רוסיה בשלב הבתים).

* ראמזי (17) ובייל (33) כבשו יחד 50 מ-72 השערים שכבשו כל שחקני הסגל של וויילס ליורו יחד.

* וויילס הבקיעה 13 שערים בטורנירי היורו, ראמזי מעורב בשישה מהם (שני שערים וארבעה בישולים).

* קצת על הווינריות של וויילס ביורו: רק לצרפת יש יותר ניצחונות בשני הטורנירים האחרונים (6) מאשר לדרקונים (5).

* בייל ייצר חמש הזדמנויות גדולות במשחק מול טורקיה, הכי הרבה לעשות זאת בהיסטוריית היורו במשחק אחד (מאז 1980, אז הסטטיסטיקה הזו נספרה).

עם ארבע נקודות, מה הפלא שבוויילס משוכנעים שההעפלה לשמינית בטוחה? חלוץ העבר האגדי (ומאמן ההווה) מארק יוז אמר: "אני חושב שהרבה אנשים בוויילס צריכים לפנות את היומן שלהם לשלושת או ארבעת השבועות הקרובים". בייל עצמו הכריז: "הניצחון הזה שם אותנו בעמדה מצוינת להעפיל".

"אם הייתם מציעים לנו ארבע נקודות בשלב הבתים לפני שהיורו יצא לדרך היינו לוקחים אותן ללא היסוס. נלחמנו רבות, ועבדנו המון כמו תמיד", הוסיף בייל וגם דיבר על הפנדל שהחמיץ: "החמצתי, אבל הראיתי אופי טוב ואני מרגיש שעזרתי לנבחרת להתקדם".