$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

התקפה מוחצת והגנת ברזל: השיאים של איטליה

החבורה מארץ המגף ממשיכה לדרוס. וגם: ההישג של שאקירי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.06.21 - 20:40

מעטים צפו זאת, אך איטליה הופכת אט אט לאחת הנבחרות המעניינות של היורו. עם התקפה היסטורית והגנת ברזל, החניכים של רוברטו מנצ'יני היא ללא ספק הלהיט של הטורניר. אך לא רק מוליכת בית א' רשמה לעצמה הישגים מרשימים הערב (ראשון), גם אצל שכנתה הצפונית משווייץ נשברו כמה שיאים.

עם 7 שערים בשלב הבתים, איטליה השוותה את שיא הכיבושים שלה בטורנירים גדולים (מונדיאל ויורו) - הישג אותו לא הצליחה לשחזר מאז מונדיאל 1998.

אך לא רק ההתקפה האיטלקית מרשימה בטורניר הנוכחי. עם מעל ל-1000 דקות ללא ספיגה בכל המסגרות, ההגנה של מנצ'יני מוליכה אותו כל הדרך לשמינית הגמר.

זה לא נגמר כאן. האיטלקים רשמו לעצמם משחק מספר 30 ברציפות ללא הפסד (השוו שיא בן 82 שנים) והפכו לראשונים בהיסטוריה שמסיימים את שלב הבתים ביורו במאזן מושלם וללא ספיגות. איך אומרים באיטלקית? פרפקטו.

אך לא רק איטליה רשמה לעצמה הישגים מרשימים. מי שמגיע באופן שיטתי למשחקי הנבחרת שלו הוא קשרה הנפלא של שווייץ, שרדאן שאקירי. שחקנה של ליברפול, שבעיקר מחמם את הספסל אצל יורגן קלופ, הפך לבן ארצו הראשון שכובש בארבעה טורנירים גדולים ברציפות (מונדיאל 2014 ו-2018, יורו 2016 ו-2020) ונכנס לרשימה מצומצת יחד עם כריסטיאנו רונאלדו, איבן פרישיץ' ורומלו לוקאקו שיכול להתגאות בהישג הזה.

בכלל, שאקירי הוא הכוכב הבלתי מעורער של שווייץ בשנים האחרונות. עם הצמד שרשם לזכותו מול טורקיה שבר הקשר את שיא הכיבושים של נבחרתו בטורנירים גדולים - 7.

אך לא רק שיאים חיוביים נשברו בפתיחת המחזור השלישי של יורו 2020. בגיל 20 ו-279 ימים, אית'ן אמפאדו הוולשי הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של הטורניר שמקבל כרטיס אדום ישיר.

ואם בשווייץ עסקינן, שימו לב לנתון הבא: שלושת הבישולים של סטיבן צובר במפגש עם טורקיה הכניסו אותו לרשימה מצומצמת יחד עם מיכאל לאודרופ (1984) ורוי קושטה (2000) שסידרו לחבריהם שלושה שערים במשחק אחד במסגרת היורו. ולסיום, נתון שאף אחד לא ציפה לו: המשחק בין שווייץ לטורקיה סיפק את כמות האיומים הגבוהה בהיסטוריה של היורו - 42.