$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הריקוד האחרון? המספרים של רונאלדו ביורו

השיאים, השערים - וגם הד"ש הקטן למסי. כל הנתונים בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.06.21 - 23:55

האם ייתכן שראינו את משחקו האחרון של כריסטיאנו רונאלדו באליפות אירופה בכדורגל? הערב (ראשון), נבחרת פורטוגל סיימה את דרכה ביורו 2020 אחרי הפסד לבלגיה. רונאלדו והסלסאו מאבדים את הגביע בו זכו לפני חמש שנים, שיעבור לתחנה חדשה - ובעוד שלוש שנים, ביורו הבא, ברור שיש ספק גדול אם רונאלדו בכלל ישתתף. אחרי הכל, הוא יהיה אז בן 39.

אז זה הזמן לסכם: לרונאלדו יש 14 שערים ב-5 טורנירים (מ-2004 ועד הטורניר הנוכחי), מה שהופך אותו כבר עכשיו לשחקן שכבש הכי הרבה שערים אי פעם בטורניר - חמישה שערים מעל הסגן, מישל פלאטיני. השחקן הפעיל היחיד שיכול לעקוף אותו הוא אנטואן גריזמן הצרפתי, שכבש שבעה (אבל זהו רק הטורניר השני שלו). הבאים בתור הם זלאטן איברהימוביץ', רומלו לוקאקו ורוברט לבנדובסקי.

אגב, 14 השערים של רונאלדו הם רבע (25%) מכמות השערים של פורטוגל בכל אליפויות אירופה (55) - מ-1960 ועד היום. בנוסף, רונאלדו גם כבש הכי הרבה שערים במוקדמות - ובסה"כ יש לו 45 שערים באליפות אירופה (מוקדמות + טורניר הגמר).

עוד שיאים? רונאלדו הוא השחקן עם הכי הרבה משחקים באליפות אירופה בהם כבש לפחות שער אחד - 10; הוא השחקן שיש לו הכי הרבה טורנירים בהם כבש שער אחד לפחות - 5; והוא גם השחקן עם הכי הרבה טורנירים בהם סיים עם 3 שערים לפחות - 3. אה, והוא גם הפנדליסט המצטיין (כולל בעיטות הכרעה) בטורניר בודד - שלושה פנדלים מדויקים, בטורניר הנוכחי.

וכן, יש לו גם גביע - אמנם רק זכייה אחת, ועוד כזו שלא באמת היה שותף לה (אחרי הכל, הוא נפצע והוחלף כבר אחרי 25 דקות) - אבל זהו גם תואר אחד עם הנבחרת יותר מאשר יש לליונל מסי. ולרונאלדו זה, כנראה, לא פחות חשוב.