$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בגרמניה מעכלים: "סוף מר למרתון עצוב"

לב נפרד: "זו אכזבה עצומה". דיווח: קרוס יפרוש מהנבחרת

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  29.06.21 - 22:00

תגיות: גרמניהיורו 2020

לא כך קיווה לסיים יוגי לב את תקופת 15 השנים בה הוליך את נבחרת גרמניה. המאמן הוותיק ונבחרתו נכנעו 2:0 לאנגליה בשלב שמינית הגמר של היורו, ונפרדו מהטורניר בו זכו שלוש פעמים בעבר. "זה היה מרתון עצוב שנגמר בטעם מר", הדהדו הכותרות בתקשורת המקומית, "הכל נגמר, המאנשאפט בחוץ. חלום היורו התנפץ ואיתו גם החלום מפרידה ראויה מלב. להתראות וומבלי". במקביל, גוברים הדיווחים בגרמניה שמשחק זה היה האחרון של טוני קרוס במדים הלאומיים, והקשר יודיע בקרוב על פרישה.

 לב כאב את ההדחה בסיום: "זו אכזבה עצומה עבור כולנו. קיווינו להשיג הרבה יותר בטורניר הזה והאמונה בנבחרת זו הייתה גבוהה. במשחקים כאלה אתה חייב לנצל את ההזדמנויות שאתה מקבל. לצערי טימו ורנר ותומאס מולר לא הצליחו להבקיע מהמצבים שלהם, לכן זה מרגיש רע שאנחנו בחוץ".

כמו האתרים המקומיים, גם כוכבי העבר הגרמנים לא חסכו בביקורת על נבחרתם. "אין ספק שהגיע לנו להיות מודחים", אמר פרדי בוביץ', "גם בשלב הבתים לא היה ניתן להבין את צורת המשחק של הנבחרת שלנו. היום לא נותרו עוד סימני שאלה - הנבחרת הזו חלשה וחסרת אומץ בחלק ההתקפי".

מיכאל באלאק, שהגיע עם המאנשאפט לגמר יורו 2008 התייחס גם הוא: "בכנות, זה עזר לי להבין איפה אנחנו באמת עומדים. גרמניה נראתה פשוט חסרת כוח במשחק זה. במחצית הראשונה לא היו לנו פתרונות בכלל. בכל אופן, זה ניצחון מוצדק של האנגלים. ברכות להם".

"צריך להבין שזה הרגע של אנגליה, לא של גרמניה", פירגן ליריבה שחקן העבר הגרמני, יורגן קלינסמן, "אם הם יעברו את רבע הגמר הם יגיעו אל השלבים האחרונים בוומבלי, והדרך שלהם לגמר לא תהיה פשוטה, אך היא בהחלט אפשרית".

ב"בילד" אגב, לא ריחמו על לב ושחקניי הנבחרת בגיליון הציונים, כשאת הציון הגבוה ביותר למשחק האחרון השיגו סרג' גנאברי ואנטוניו רודיגר (5), בעוד מנואל נוייר וקאי האברץ הנמוכים ביותר (2):