$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מצפים לכוכבים: על עתידה של נבחרת גרמניה

החל עידן פליק. מעמדו של נוייר, המסר למולר ומה עם קרוס? צפו בכתבת הפרידה מיוגי לב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.07.21 - 12:33

גרמניה יוצאת לדרך חדשה. אחרי 15 שנים תחת פיקוחו של יוגי לב, המאנשפט עומדים בפני תקופה מרתקת עם מאמן טרי על הקווים - האנזי פליק. כעת, כשהיא מחוץ ליורו ומתחילה להציב מטרות, דנו בגרמניה על עתידם של מי שהיוו את השלד של אחת הנבחרות המצליחות בעשור האחרון.

אחרי הדחה בשלב הבתים של מונדיאל 2018 והפסד מאכזב לאנגליה בשמינית גמר יורו 2020, תקופתו של לב על הקווים במאנשפט הסתיימה בתחושה מרה. מעבר לשינוי בעמדת המאמן, העיסוק בסגל הנבחרת היה בלתי נמנע.

בעיתונות המקומית תהו בנוגע להמשך דרכם של כמה מהכוכבים הגדולים של המאנשפט ומי שהובילו אותה תחת פליק למקום השלישי במונדיאל 2010, זכייה במונדיאל 2014 ולגביע הקונפדרציות ב-2017. הראשון שעל המוקד הוא גם אחד העוגנים המשמעותיים ביותר של גרמניה ב-12 השנים האחרונות - מנואל נוייר.

השוער בן ה-35, לו 104 הופעות במדים הלאומיים, צפוי להמשיך לאייש את המקום בין הקורות גם תחת פליק. כזכור, השניים שיתפו פעולה גם בבאיירן מינכן בשנתיי האחרונות, כשנוייר צפוי אף לשמור על סרט הקפטן במאנשפט.

קצת מעל נוייר במערך הגרמני נמצא מאטס הומלס. עתידו של בלמה בן ה-32 של בורוסיה דורטמונד, לו 76 הופעות בנבחרת, לא ברור בשלב זה. הומלס, שעזב את באיירן מינכן מעט לפני חתימתו של פליק כמאמנה הראשי של הקבוצה מחבל בוואריה, צפוי לנהל שיחה עם האיש על הקווים במטרה להבין אם הוא בונה עליו למרכז ההגנה הגרמני. כרגע, השניים טרם שוחחו.

נמשיך מעלה במגרש אל אחד מגדולי הקשרים הגרמנים בכל הזמנים - טוני קרוס. שחקנה בן ה-31 של ריאל מדריד נוטה להודיע על פרישה מכדורגל בינלאומי, אך נכון להיום טרם קיבל החלטה סופית בנושא. עם 106 הופעות ו-17 שערים במדי המאנשפט, עזיבה של קרוס את המדים הלאומיים תהיה מכה לא פשוטה עבור הנבחרת הגרמנית.

שחקן נוסף ששיתף פעולה בהצלחה רבה עם האנזי פליק הוא חלוצה של באיירן מינכן, תומאס מולר. בדומה לקרוס, גם שחקן ההתקפה הנפלא מחזיק ב-106 הופעות במדים הלאומיים, כשאליהן הוא מוסיף 39 שערים. למרות הפציעה שחווה בברכו ביורו, מולר רוצה להמשיך כשחקן משמעותי בנבחרת כשעל פי הדיווחים פליק העביר לו מסרים חיוביים בנוגע לעתידו במאנשפט.