$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"בושה לנבחרת": באנגליה תקפו את המתפרעים

45 איש נעצרו בעקבות המהומות בוומבלי. לילה עצוב בבריטניה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.07.21 - 08:46

דווקא בסיומו של טורניר כמעט היסטורי עבור אנגליה, זה לא היה יום טוב להיות אוהד כדורגל אנגלי: אמש (ראשון), נבחרת שלושת האריות הפסידה בתום 3:2 בתום דו קרב פנדלים לאיטליה, שזכתה באליפות אירופה - אבל הקהל האנגלי, ששנים סבל מתדמית (לעתים מוצדקת ולעתים לא) של חוליגניזם, הוכיח שוב שזה נכון. שורה של מהומות לפני המשחק, ואחריו, הובילו ללא פחות מ-45 עצורים - ולמספר תקריות מבישות, הן ברשתות והן גם בעימותים עם אוהדים איטלקים.

האירועים החלו שעות ארוכות לפני תחילת המשחק, כאשר היו אינספור תיעודים על ונדליזם ואלימות במתחמי האוהדים ובעסקים מסביב לאצטדיון וומבלי. לשיא הגיעו הדברים, כאשר אוהדים פרצו לאצטדיון ללא כרטיס - וכוחות שיטור מקומיים נאלצו לתור אחריהם בתוך האצטדיון, כדי להוציא אותם במהלך המשחק. אחריו, תועדו אוהדים אנגלים תוקפים אוהדים איטלקים לאחר סיום המשחק באלימות קשה ומזעזעת.

משטרת לונדון הודיעה לאחר המשחק כי "ערכנו 45 מעצרים בעקבות אירועי משחק גמר היורו. מספרים קצינים נשארו בתפקיד, ועזרו לאוהדים לעזוב את וומבלי. אנחנו כאן כדי לערוב לבטחונכם". מההתאחדות האנגלית נמסר: "האנשים הללו הם בושה לנבחרת האנגלית, ולכל האוהדים האמיתיים שרצו ליהנות מאחד המשחקים החשובים בהיסטוריה שלנו. נעבוד יחד עם הרשויות הרלוונטיות, על מנת לפעול נגד כל מי שיזדהה כמי שנקט בכוח בלתי חוקי בדרך לאצטדיון".