$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רשמית: ואן חאל מונה למאמן נבחרת הולנד

חזר לקדנציה שלישית וידריך את האוראנג' במוקדמות המונדיאל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.08.21 - 12:13

אוהדי הולנד - התגעגעתם? אחרי שבע שנים, לואי ואן חאל שוב מאמן האוראנג'. המאמן הוותיק, שכבר פרש לאחרונה מאימון, הסכים לשוב וחתם היום (רביעי) על חוזה ל-18 חודשים, כלומר, הוא ידריך את הנבחרת המקומית במוקדמות ובמונדיאל 2022.

ואן חאל מגיע כדי להחליף את פרנק דה בור שפוטר לאחר ההפסד של הולנד לצ'כיה בשמינית גמר היורו. עוזרביו יהיו הנק פרייזר ודני בלינד, כאשר פראנס הוק יהיה מאמן השוערים של הנבחרת. "זה כבוד לאמן את הנבחרת ואני מצפה כבר לעבוד עם השחקנים", אמר ואן חאל.

לפני ארבע שנים ואן חאל החליט לפרוש בשל "סיבות משפחתיות", אבל כעת נקרא לדגל אחרי היורו המאכזב של הולנד שהסתיים בהדחה בשמינית הגמר ועזיבתו של פרנק דה בור. מי שישמשו כעוזרו הם דני בלינד (שהיה עוזרו גם במונדיאל 2014) והנק פרייזר.

ואן חאל ישוב לקדנציה שלישית בנבחרת הולנד. הראשונה הסתיימה בכשלון מוחלט והוא פוטר לאחר שהאורנג' כשלה להעפיל למונדיאל 2002, אבל השנייה הייתה טובה בהרבה - הגעה עד לחצי גמר מונדיאל 2014 והשגת המקום השלישי אחרי 0:3 על ברזיל.

אחרי הקדנציה השנייה בהולנד, ואן חאל עבר למנצ'סטר יונייטד אותה אימן במשך שתי עונות. יחד עם השדים האדומים זכה המאמן בגביע האנגלי, אבל יומיים לאחר מכן פוטר במה שהייתה התחנה האחרונה שלו בקריירת האימון עד למינוי הזה.